Nieuwsbrief ontvangen?
De nieuwsbrief van Freedom verschijnt onregelmatig. Hij bevat nieuws over onze internetdiensten en andere initiatieven.
Meld je nu aan
Het gaat goed met Freedom, we groeien hard. Dat betekent dus ook dat het aantal klanten dat vragen aan ons stelt groeit. De grote drukte leidt helaas tot langere reactietijden op e-mail dan we zouden willen en daar hebben onze klanten last van - en wij dus ook. We organiseren daarom weer nieuwe tickethons en zoeken versterking voor de afdeling klantenservice.
Nieuwe collega
Het team van de klantenservice groeit dankzij de komst van een nieuwe collega begin zomer en een nieuwe collega die volgende week start. Maar het aantal klantenservice medewerkers groeit relatief minder hard dan het aantal vragen dat we dagelijks ontvangen van klanten. We zijn daarom nog steeds op zoek naar een nieuwe collega die deze afdeling komt versterken. Bekijk dus vooral de vacature en deel deze met mensen voor wie je denkt dat dit een interessante rol kan zijn.
Tickethons
De afgelopen weken en ook deze week organiseren we enkele 'tickethons' om de achterstand weg te werken. We gaan dan met zoveel mogelijk medewerkers aan de slag en werken, onder het genot van een klamme pizza, door tot in de kleine uurtjes.
In de tussentijd werken we naast het zoeken van versterking, ook aan andere structurele oplossingen. Zo zijn onlangs de indeling en inhoud van de helpdeskpagina’s flink op de schop genomen voor een betere vindbaarheid en meer duidelijkheid. Neem zelf een kijkje.
Hoe behandelen we tickets?
We snappen dat het voor jullie soms frustrerend is om lang te wachten op een vraag die je hebt gesteld. Vandaar dat we je graag wat meer toelichting geven over de manier waarop we werken op de support.
Bij binnenkomst van e-mails worden de vragen verdeeld. Internetstoringen worden direct opgepakt en eenvoudige vragen worden zo snel mogelijk beantwoord. Alle vragen die daar tussenin vallen, krijgen wat later een antwoord van ons. Daarvoor onze excuses. We doen echter ons best alle vragen zo goed mogelijk te behandelen, zodat iedereen een antwoord krijgt waar hij of zij wat mee kan.
Wat kan jij doen?
Gegevens ter verificatie