Nieuwsbrief ontvangen?
De nieuwsbrief van Freedom verschijnt onregelmatig. Hij bevat nieuws over onze internetdiensten en andere initiatieven.
Meld je nu aan
Helaas verlopen de opleveringen over het netwerk van Fiber Crew ondanks de nodige testen vaak niet probleemloos. Er zijn vooral veel verbindingen waarbij ‘geen licht’ is op het moment dat de monteur bij onze klant staat om internet thuis aan te sluiten. Een aantal (nieuwe) klanten met een Fiber Crew verbinding heeft hier last van.
In veel gevallen is er in de wijkcentrale iets niet goed gegaan. Deze actie ligt weer bij een leverancier en onderaannemers van Fiber Crew. De gesprekken tussen Fiber Crew en partners zijn in volle gang. Omdat we nog geen zicht hebben op een snelle oplossing en klanten hier last van hebben, hebben we besloten het realiseren van de verbindingen tijdelijk op pauze te zetten waar dat mogelijk is. Dit gebeurt uiteraard in overleg met de klant. Voor sommige klanten is het pauzeren van de order helaas niet meer mogelijk, met deze klanten hebben we ondertussen contact. Vanwege deze problemen nemen we voor nu geen nieuwe bestellingen meer aan over het netwerk van Fiber Crew. Onze welgemeende excuses aan klanten die problemen (hebben) ervaren, we vinden dit heel erg vervelend.
We werken met Fiber Crew samen aan de nodige procesverbeteringen, want beide partijen willen dit uiteraard zo snel mogelijk oplossen. We willen graag kwaliteit leveren, maar kunnen dat op dit moment niet garanderen. Zodra we structurele verbeteringen zien en – uitzonderingen daargelaten - direct werkende verbindingen kunnen leveren via Fiber Crew laten we het jullie weten. We stellen degenen met een abonnement via Fiber Crew op dat moment op de hoogte per mail en zetten de mogelijkheid om het abonnement te nemen dan weer aan op de website. Dit laatste geldt uiteraard alleen voor de adressen waar Freedom kan leveren via Fiber Crew.